8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 1 april 2013

Pronkrol

 Zoals ik al eerder heb geschreven ben ik samen met Petra aan een pronkrol begonnen. Het voorlopige plan is om iedere maand een borduurwerkje of een technieklapje te maken. We zullen dit de eerste maandag van de maand laten zien op onze blog. Het eerste borduurtje is mijn naam en de datum van het begin van de pronkrol. Het tweede borduurtje is een stekenlap geworden. Voorlopig heeft Petra een schema gemaakt voor ruim twee jaar. We kunnen dus voorlopig vooruit.


As I wrote before I started together with Petra a Pronkrol. This is a lot of embroideries together on a foundation you can roll up. The plan for now is to make every month something. The first one I made is a embroidery with my name and the beginning of the Pronkrol. The second one have different stitches on it. Petra made a plan for more then two years. So we have enough to do.

28 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

War een prachtig begin van de pronkrol

Frederika zei

Een mooi begin.
Je hoeft je dus de komende twee jaar niet vervelen?
Fijne dag Frederika

Pauline zei

Wat een prachtig begin van een enig idee! Ik wens jou en Petra veel borduurplezier en ik geniet graag van jullie vorderingen mee.

Annelies zei

Wat een mooi begin. Succes !

katrien zei

Leuk begin,en het zal een lange pronkrol worden als er al patronen zijn voor 2 jaar.Succes.

sylvia zei

mooi, hoor en voorlopig ben je onder de pannen......maar ja, dat was je al eigenlijk, he......;)

Vlijtige Handjes zei

Wat een super leuk idee. Je weet nu al dat je je niet hoeft te vervelen.
Fijne Paasdag.

Lida zei

Wat een schitterend begin en wat leuk om dat samen te doen! Wil er ook al steeds aan beginnen maar heb nog zoveel moois liggen dat eerst af moet van mij! Groetjes en fijne dag
Lida

Conny's-blog zei

Mooi begin hoor en leuk omdat zo samen te doen.....liefs.Conny

Klaske zei

Een prachtig begin Anita!

Willy zei

Het begin is al veelbelovend, heel mooi!

Anoniem zei

Een goed begin is het halve werk-mooi Anita en de steken ook.
Gezellig om dit samen te doen-zo stimuleer je elkaar wel.
Succes de komende 2 jaar(lol)!
gezellige 2e Paasdag
groetjes,Truus uit zonnig Drenthe

Hermie zei

leuk idee en het begin is al heel mooi

Aangenaam verpozen met Joke zei

Het begin van de pronkrol ziet er prachtig uit. Gezellig om zo iets samen te doen.
Groeten, Joke

Ineke zei

Wat mooi Anita, een leuk project!
Dank je wel voor je berichtje op mijn blog.
Fijne avond.

Guusje, zei

Het ziet er erg mooi uit. Deze maand zal ik ook mijn begin lapje gaan maken.

Birgitte aka Bietje zei

Een krachtige start van je pronkrol. Mooi hoor. Ik ga het ontstaan van je rol volgen. Dus op naar het volgende deel.

Quiltpassion.blogspot.com zei

Leuk idee, en jullie zijn de eerste jaren zoet! Mooi, die stekenlap, ik ben benieuwd naar de volgende maand!

Groetjes, Cisca

Monica zei

Wow, wat super mooi, en leuk om het samen te doen, succes de komende twee jaar

Anoniem zei

Oh..., een schema voor 2 jaar maar!
Leuk Anita om dat met iemand anders te doen. Ook krijg je natuurlijk alle technieken onder de knie.
Ik blijf volgen.

Cat zei

Gorgeous Anita this is so lovely

Jossie zei

Móói! Heel moedig ook om aan zo'n lang project te beginnen.

Chris zei

Wat vreselijk leuk Anita! Leuke manier ook om met de pronkrol te beginnen. Nou, je weet zeker dat je je niet hoeft te vervelen de komende jaren!

Mascha zei

Wat een leuk idee. Begin ziet er al heel mooi uit.
Groetjes, Mascha

petronella zei

Leuk project!

Nardy zei

Wat een leuk idee! Het ziet er al heel mooi uit.

Else M Tennessen zei

This is a beautiful piece of work. What will it be when it is finished?

Miranda zei

Wat een leuk idee Anita...ik blijf je volgen!