8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 12 april 2013

Nieuw begin

Dank je wel voor de reacties op het Duits borduren. Als ik het nog eens doe neem ik beslist andere wol. Maar nu had ik nog genoeg stopwol. Ik heb zelf een patroontje getekend en andere stof gekozen om op te borduren. Het is nu beter en hier ga ik ook wel mee verder.
Op de bee heb ik aan mijn hexagonnen gewerkt. Ik heb er nu genoeg om om het middenstuk te gaan zetten. Hierna komt weer een groene rand. Verder brei ik lekker door aan mijn breirol. Volgende week kan ik jullie het resultaat laten zien.


Because I did not like the embroidery of yesterday I started again. I embroider now on another fabric and I think it will be better. I draw a pattern that I think will be nicer. It looks better now and I will finish it. On the bee I worked on my purple hexagons. I have enought for my second border. After these I will take green ones. I am knitting and I think this will be ready next week. I will show you then.

11 opmerkingen:

Lida zei

Fijn dat het nu wel naar je zin is, ziet er heel mooi uit! Leuke hexen, ben benieuwd hoe dat er uit ziet! Groetjes
Lida

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat goed dat je toch doorzet

Anoniem zei

Heerlijk dat je nu een beter gevoel hebt over dit borduurwerk.
Je hexjes groeien maar door-mooie kleur.
succes en gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Erica zei

Ja, dit ziet er toch wel veel mooier uit. Goed hoor, dat je opnieuw bent begonnen!

Chris zei

Ziet er best mooi uit hoor, maar het zou ook niet mijn ding zijn. Maar in een pronkrol is zoiets natuurlijk wel helemaal op zijn plaats.
Hexagonnetjes, dat blijft leuk werk.

Madammeke Ongeduld zei

jammer dat je eerste poging niet naar je zin was,maar je hexagonnetjes zijn wel super

Saskia Smit zei

En elk hexagonnetje een gouden hartje. Ik ben benieuwd hoe ze allemaal samenkomen.

Willy zei

Het gedeelte met het bruin zit het mooist aangesloten, misschien is dat toch iets dikker garen. Ik vind het een leuke techniek, het doet me denken aan het Zweedse wol borduren.
Fijn weekend,

Johanna Zweden zei

Heb een paar dagen gemist , dus zit nu lekker even alles bij te lezen, wat word je pronkrol mooi

Stopwol werkt niet Anita het is te dun, maar je 2de poging ziet er mooi uit

Je hexagons zijn mooi

Fijn weekeinden groetjes Joke

Anoniem zei

Gelukkig heb je de draad weer opgepakt.

Ineke zei

Je bent wel druk Anita, las in je vorige berichtjes dat je ook bent gaan Blog-hop-pen en nu weer borduren op stof, hexagonnetjes, enz.
Maar wel leuk om te doen hé?
Groetjes,
Ineke