8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 19 april 2013

Hexagonnen en berenboeken


Ik heb spierpijn in mijn arm. En waarom? Ik heb hele bergen hexjes gesneden. Allemaal gekleurde. Nu moet ik nog een stapel achtergrond hexen snijden. Maar als alles gesneden is kun je wel lekker vooruit.
Onderstaand een foto van het hexenkleed tot zover.

My arm is hurting. Why? I did a lot of hexagon cutting. I did the colored ones, now I have to do the background ones. This my top sofar.




Bij het opruimen vond ik nog 2 boeken om beren te maken. Als er iemand is die er belangstelling voor heeft hoor ik dat graag.

21 opmerkingen:

Lida zei

Wat een lading heb je voorbereid! Maar nu kun je aan de slag en lekker doorwerken! Wordt wel een gezellig kleed! Knuffel
Lida

Madammeke Ongeduld zei

dat het pijn doet al dat knipwerk kan ik me best voorstellen,maar het word dan weer een super project,

Tilly zei

Je hexenkleed ziet er al mooi uit. groetjes

Hermie zei

jij kunt even lekker weer vooruit. Het blijft een leuk werkje hexjes maken

Marjan zei

Heerlijk als je zoveel hebt voorbereid! Wordt al mooi, zeg!

Frederika zei

Je kan echt even vooruit.
Heerlijk dat werkt toch het prettigst.
Fijne dag Frederika

Anoniem zei

Dacht even dat het alleen rood/wit/blauw werd je hexjes,maar zie nu ook groene.
veel succes en een goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

ps de boeken heb ik ook en ik hoop dat je er iemand blij mee kunt maken.

Chris zei

Nou jij kan vooruit zeg, wat een stapel! Geen wonder dat je spierpijn hebt. Je kleed wordt enig. Het is en blijft een leuk patroon.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je hexagonkleed ziet er vrolijk uit. het knippen is soms wel saai en vermoeiend, maar hexagonnetjes maken blijft een leuk werkje.
Groeten, Joke

Saskia Smit zei

Dat voorbereiden kost wat tijd, maar zoals zelf al zei: nuvoor de tv zitten ze zo in elkaar.

Guusje, zei

Je hebt me nogal niet een stapel gemaakt. Je kunt weer vooruit. Je hexagonnenkleed wordt al erg mooi.

Wendy zei

Your hexie quilt is looking beautiful already, you have made a great start!

Cardygirl zei

All the hexies look great...no wonder your arm was sore!

Johanna Zweden zei

Wat zal je breirol mooi zin Anita

Wat word je quiltje mooi
Succes met het maken
Fijn weekeinden groetjes Joke

Willy zei

Fijn dat je nu flink vooruit kunt met je kleedje, mooi wordt het. De hexjes zijn zo leuk.
Beren vind ik ook leuk, maar het resultaat van een zelfgemaakt beer was minder, dus daar waag ik mij maar niet meer aan. Fijne zondag,

Ineke zei

Wat een vrolijke hexjes en hoop dat de pijn in je arm snel weer over gaat.

Balsemien zei

Oma's bloementuintje wordt prachtig! Da's niet persoonlijk bedoeld, maar zo heet dit patroon toch? Mooie vrolijke kleuren gebruik je... Doe je voorzichtig met je arm?

Else M Tennessen zei

The hexagons are amazing! Are these hard to do? I hope your arm feels better soon. What will you do with the bear book? It looks very interesting...Sending you hugs, Anita!

sylvia zei

wat een berg werk!! Maar voorlopig hoef je alleen maar te pakken en te naaien!!
De berenboeken zijn bijna jeugdsentiment, ik heb em ook!
En je breirol, knap hoor, ik moet nog 1 patroontje en dan afmaken.
Dus je kunt op youtube ook nog inspiratie opdoen, dank voor de tip.
groetjes, Sylvia

Unknown zei

succes met de hexen en beterschap met je arm.

Anke zei

waarschijnlijk ben ik te laat, maar ik als het er nog is zou ik graag het boek over het maken van miniberen van je overnemen.
Groeten Anke
ankewitloxkuhnen@hotmail.com