8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 10 april 2013

Breirol

's avonds ben ik lekker aan het breien . Zo'n breirol is heel erg leuk om aan te werken. Het dient nergens voor, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd. Straks ga ik weer naar onze bee. Zonder Elly dit keer want die is een midweek op Texel aan het quilten.

In the evening I am knitting. It is very nice to work on. It has no purpose at all, but I think not everyhing need a purpose. I am going to our bee. This time without Elly. She is on a quilting midweek in Texel.

12 opmerkingen:

Annelies zei

Heerlijk om te doen !

hobbyshop fugeltsje zei

Ik blijf het knap vinden dat breien. Het ziet er erg mooi uit.
Gr. Miranda

Willy zei

Mooie vaste hand van breien heb je ook. Fijne bee.

Lida zei

Wat een mooie rol, die ziet er echt schitterend uit! Fijne dag en bee, groetjes
Lida

Chris zei

Het dient alleen al voor het plezier dat je er aan hebt. Dat is al waardevol. En hij wordt mooi!

Anoniem zei

Mijn Moeder had ook een breirol en als we een nieuwe trui kregen,mochten we een steek uit deze rol kiezen.Zo heb ik ook verschillende steken leren breien.
Succes en veel plezier met 't breien van deze mooie rol.
groetjes,Truus uit Drenthe

Marjan zei

Prachtig wordt hij! Geniet er maar van!

Mascha zei

Leuke patronen.
Groetjes, Mascha

Anoniem zei

Handwerken is ook leuk als het verder nergens toe dient. Je had er in ieder geval lol en plezier in.

Frederika zei

Mooie breirol. Prachtige verschillende steken.
Groetjes Frederika

sylvia zei

heleboel mensen snappen het niet, he, zomaar breien zonder dat het ergens toe dient........;)
laat ons nou maar met onze hobby, als we het maar naar het zin hebben zelf!!

katrien zei

Mooi je breirol.