8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 8 april 2013

Aankopen en begin Blog Hop


Zaterdag ben ik naar de beurs in Rijswijk geweest. Het was gezellig druk, maar je kon alles goed bekijken. Van 15.30 - 17.00 uur ben ik samen met Tonny quiltangel geweest en draaiden we op verzoek met onze wite handschoentjes quilts om. Het was een lange dag en ik was zo moe. Maar wel leuk. Vooral de quilts van Mieke Gootjes vond ik erg mooi. Ik heb alleen Cuny ontmoet op de beurs.Zondag heb ik op een kleine wandeling na helemaal niets gedaan. Ik heb niet heel veel gekocht, maar ja wat ik gekocht heb was niet goedkoop. Een rolletje antiek linnen  en een mooie zijden lap. De rest had ik natuurlijk echt nodig.

Saturday I went to the quiltdays. There were different expositions and a lot of shops. It was busy but you could see everything very well. It was a long day but very nice. I was very tired so I did not do anything on sunday. I did not buy a lot but some more expensvie fabrics. The other things I needed of course.

Vandaag begint de blog hop April showers. Erin is de cheerleader. Je kunt op haar blog lezen wie er aan de beurt zijn. Mijn dag is 15 april.
Today the blog hop April showers starts. Erin is the cheerleader. You can read on her blog who are the participants. My day is 15th April.

15 opmerkingen:

Lida zei

Best een lange tijd om daar te moeten staan en ik vind het een heel bescheiden buit! Maar wel mooi!
Fijne dag, knuffel
Lida

Elly (creatieveling Elly) zei

Gezellige dag en een mooie buit

Saskia Smit zei

Mooie dingen weer.

Tilly zei

Dat is een gezellige dag geweest en leuke aankopen. groetjes

Anoniem zei

Ondanks de quiltangels zag ik toch regelmatig mensen even aan de quilt komen!
Mooie aankopen, veel plezier ermee.
De 15de houd ik in de gaten.

carine zei

anita mooie aankopen, jammer dat ik je gemist heb een fijne week vol zonnige steekjes

Willy zei

Vandaag maar een rustig dagje dan en handwerkje op schoot.

Anoniem zei

Is ook lang om quiltengel te zijn!
Geniet vandaag maar van 't zonnetje en je aankopen.
Wat ga je maken van de zijdelap? Daar heb je vast al een bestemming voor-pronkrol?
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Er was veel moois te zien in Rijswijk en je bent zelfs nog quiltangel geweest. Jammer genoeg is dat nog steeds nodig. Je hebt mooie dingen gekocht. Daar kan je nu nog van nagenieten.
Groeten, Joke

Anoniem zei

Je heb weer mooie spulletjes.
Hoop ook een keer naar zo'n beurs te gaan.
Lijkt me heel leuk en gezellig.

gr.Tilly

marga zei

Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken van het Antieke linnen. En beurzen zijn leuk maar ook wel heel vermoeiend.
Groeten
Marga

Chris zei

Dat is dan ook net lang genoeg om quiltangel te zijn. Enig dat je dat gedaan hebt. En fijn ook dat het niet al te druk was, zodat je niks meer kan zien.

Mascha zei

Dat moet een topdag geweest zijn.
Groetjes, Mascha

Guusje, zei

Wat een mooie aankopen heb je gedaan, en wat leuk dat je er geweest bent, zo te zien eb je erg genoten.

sylvia zei

leuke aankopen en ik kan me voorstellen, hoor, dat je moe was: zulke dagen zijn killing( maar zooo leuk )