8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 17 april 2013

Breirol af

Het viel nog niet mee om de twee stukken van de breirol aan elkaar te maken. Maar met behulp van een filmpje op Youtube is het me toch gelukt. Het werd gelukkig heel goed uitgelegd en het is me gelukt om hem aan elkaar te mazen.
Met een kruissteek heb ik mijn initialen en jaartal erop geborduurd. Dankzij de uitleg van Annelein is dit ook goed gelukt. Het is erg leuk om zo'n rol te breien. Dus ga ik maar nieuwe wol halen om dit keer de rol van Jookies te breien. Nu nog even mij hexjes pakken en dan straks naar Cathy voor onze woensdagmorgen bee.

It was hard to sew the two parts of my knitting together. I did it in front of the laptop with a film from Youtube. It was explained very well and I succeeded. With the help of Annelein I embroidered my intitials and the year on it. It was fun to do it and I will do another one. Now I have to take my hexies and go to Cathy for our wednesdaymorning bee.

23 opmerkingen:

Lida zei

Prachtig jouw rol, zie hem graag eens in het echt! Fijne dag, knuffel
Lida

Jeanneke zei

Knap en mooi werk, Anita! En nu opnieuw aan de rol? Veel plezier ermee en ook op de bee vandaag.
Groetjes,

Jeanneke.

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat super dat deze af is

Tilly zei

Je breirol is mooi geworden.fijn is het dat je op het internet heel veel uitleg kan vinden op handwerkgebied. Fijne dag.groetjes

quiltingmieke zei

piep

erg mooi geworden meid,
zou hem ook wel in het ech willen zien

knuf mieke

Frederika zei

mooie rol hoor. Kan heerlijk ontspannend werken zo bezig te zijn.
Fijne dag Frederika

Miny zei

Wat mooi geworden, knap dat je er nog een maakt!

Groeten Miny

Vlijtige Handjes zei

Oh wat is hij mooi. Ik snap dat je direct verder gaat. Heerlijk 's-avonds op de bank.
Groetjes Anita

katrien zei

WAt leuk een mooie affe breirol.

Anoniem zei

Dat is een flinke rol geworden en nu gelijk weer door met een volgende!Succes met het breien.
Gezellige dag op de Bee.
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

De breirol ziet er mooi uit. En met die initialen erop is hij echt af.
Leuk dat het zo verslavend is, dat je nu met die van Jookies verder gaat.
Groeten, Joke

Marjan zei

Prachtig geworden! Veel plezier met de volgende!

Chris zei

Hè, heb je hem nu al af?? Hoe lang is hij dan geworden? Hij ziet er prachtig uit hoor.

Elly zei

Mooi geworden ik zie hem volgende week in het echt.

Pauline zei

Prachtig, Anita!

Klaske zei

Knap hoor!!

Guusje, zei

Wat is je rol mooi geworden. En wat geweldig dat je de data en je initialen erin hebt gezet.

Willy zei

Hij is heel mooi in deze kleur.
Zelf had ik te weinig geduld voor het aan elkaar mazen.

Conny's-blog zei

Erg leuk die breirol van jou, mooi met in die kleur.........liefs.Conny

Conny's-blog zei

Erg leuk die breirol van jou, mooi met in die kleur.........liefs.Conny

Madammeke Ongeduld zei

vind je breirol zo mooi,al die vreschillende steken en motiefjes maar waarvoor kan je zo een rol gebruiken?

Else M Tennessen zei

Beautiful knitting! And the letters give it a special touch. You will enjoy wearing this. <3

Annelein zei

Je breirol is prachtig geworden...