8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 1 november 2011

Stitcherie nr. 6

Blok 6 is ook al weer geborduurd. Wat is dit toch een leuk werkje om te doen. Het borduurgaren is op dus moet ik vanmiddag even nieuw gaan halen. Het was gisteren zo warm buiten, dat de zomerbloesjes weer te voorschijn kwamen. En dat op 31 oktober. En in Amerika ligt er al zo veel sneeuw.
This is block 6 already. It is such a nice work. My yarn is almost finished so I have to buy new. Yesterday it was so warm I had to fetch my summer T-shirts. So warm on 31th of October is special. And in Amerika they have so much snow alreaydy.

Geen opmerkingen: