8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 18 november 2011

Bee bij het Quilterspalet

Gisteren hadden we bee bij het Quilterspalet  in Den Haag, Het was een gezellige avond. Een voordeel is dat je lekker kunt rondkijken in een rustige winkel. Ik heb 2 stofjes gekocht voor bij de stitcheries. Het kerstmannetje was een voorbedrukt lapje dat ik heb gestikt en gevuld. Vandaag nog niets quilterigs gedaan. De keuken had een grote beurt nodig. Frituurpan schoonmaken, brrr.
Yesterday we had bee at the Quilterspalet in The Hague. It was a nice evening. And you can look around in a quiet shop. I bought 2 fabrics for my stitcheries. The Santa was printed on fabric. I stitched it and filled it. Today I did not do any crafty works. The kitchen needed my attention.

Geen opmerkingen: