8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 10 november 2011

Charmclub en vlinders

Gisteren viel er weer zo'n heerlijke zachte envelop op de mat. Er zaten lapjes in van Ria. De charmclub wordt altijd georganiseerd door Marcha. En nog een envelop. Hierin zaten de vlinders die ik gewonnen had bij de give away van Els. Mijn dag was weer goed.
Yesterday I received an envelop. Inside was the fabric of the swap of the charmclub. Ria sent me this fabric. It was organised by Marcha And another envelop arrived. In it the butterflies I won in the give away from Els. That was a good day again.

10 opmerkingen:

Anje zei

Wat een mooie, warm gekleurde lapjes, om zo mee aan de slag te gaan..... Gefeliciteerd met het winnen van de vlindertjes.
Fijne dag, groetjes Anje.

Willy zei

Mooie warmrode verrassingen vielen er op je deurmat!

Inge zei

Mooie lapjes en lieve vlindertjes. Leuk, zulke post!

Lida zei

Heerlijk hè die lieve post, ik breng straks weer twee zachte vloppen naar de bus. Die vlinders zijn ook al zo mooi, zijn die voor borduurzij?
Fijne dag,
Lida

Shirley zei

Mooie rode lapjes ontvangen, en ooh die tildaspullen van gisteren, zo lief. Lijkt wel of je jarig bent ;-)

Chris zei

Geen wonder dat je dag goed was!! Leuk Anita.

mieke zei

Een gezellige post was dat.
grtjs Mieke

katrien zei

Leuke post kreeg je binnen.

inge zei

twee keer leuke post! ik wacht nog op mijn charm-omslag!

Guusje, zei

Wat een mooie lapjes heb je ontvangen en wat een mooie vlinders ook. Je bent heerlijk verwend.