8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 4 november 2011

Kijk ze vliegen

Er kom een druk weekend aan. Een verjaardag en zondag eters. Dus veel boodschappen doen en morgen voorbereidingen voor het eten. Dus niet zoveel in de hobbykamer als ik zou willen. Ik heb gisteren nog wel twee Tilda vogeltjes gemaakt. Ze zijn makkelijk te maken en ik denk dat ze wel leuk in de kerstboom zullen staan. Dus zal ik er nog maar wat meer maken. Eerst naar de post. Yvonne je pakje komt eraan hoor.
I will have a busy weekend. A birthdayparty and guests on sunday. So i have to do a lot of shopping and tomorrow preparing for dinner. Less time in the craftroom. Yesterday I made this Tilda birds. They are easy to make and will be lovely in the christmastree. So I will make more. I will sent out my first parcel to Yvonne.

2 opmerkingen:

margaquilt zei

Het zijn schatjes.
Groeten
Marga

Else M Tennessen zei

Lovely birds. Your tree will look fantastic. :)