8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 5 november 2011

Kerststitcherie

Hier ben ik mee bezig tussen schoonmaken, boodschappen en koken door. Weer zo'n leuke stitcherie.  Hij is van Bronwyn Hayes en ik heb hem hier gevonden.
This is the item I am busy with. Between cleaning, cooking and shopping. Again a very nice stitcherie. It is from Bronwyn Hayes and you can find it here.

16 opmerkingen:

Mascha zei

Deze is echt heel erg leuk. Ik sla hem op.
Groetjes Mascha

katrien zei

OOO, dit is ook een leuke.

Chris zei

Hij is enig! Zij heeft leuke ontwerpen, daar word je helemaal vrolijk van.
Sterkte met al je schoonmaken en zo, maar eerst een fijn weekend hoor!

Yvonne zei

Hoi Anita, het pakje is aangekomen. Maar ik open het pas als jij de jouwe hebt.
Goed weekend.
Yvonne

PS Ben wel onwijs nieuwsgierig.....

Guusje, zei

Deze is zeker erg leuk, en wat wordt hij mooi.

Miny zei

Mooi wordt die de kleuren zijn leuk die je gebruikt.

Groeten Miny

Erna Peekel zei

Die is echt leuk!!!!!!!!!!! Ben best wel jaloers hoor dat ik dit patroon niet heb. Nee hoor, hij is geweldig. Groetjes, Erna

annemieke zei

Wat een leuke en de kleurtjes zijn erg mooi. Gr Annemieke.

mieke zei

Dat is een hele leuke.
grtjs mieke

Miranda zei

het is ook zo een leukje, ook hier ligt hij uitgeprint!

Cat zei

Beautiful Stitchery

Inge zei

Niet te geloven, alweer een stitchery af. Ik doe toch iets niet goed. Mijn "time management" is niet helemaal OK, geloof ik......LOL

Chookyblue...... zei

you're a busy little stitcher........

Birdydownunder zei

is that varigated thread ..... it looks terrific, I am doing mine white on green background.

Wendy zei

Gorgeous stitchery, you are getting lots done. I love the birds you made in the previous post too.

Ellie's Quiltplace zei

Wat een schattige stitchery!
Waar haal je toch de tijd vandaan, je gaat als een speer!