8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 11 november 2011

Alweer de post, stitcheries

Gisteren ging de bel en de post stond voor de deur met een dikke envelop. Wilma had gezegd dat ze wat kerststofjes zou sturen, maar er zat heel wat meer stof in de envelop. Heel erg bedankt Wilma. De foto is weer gedraaid. Ik ben er nog steeds niet uit waarom.
Yesterday the postman brought me some fabric from Wilma. She promised me some christmasfabric but it was a lot more. Thank you Wilma.


Ik vond op het internet nog twee stitcheries voor mijn kerstquilt.
I found on the internet two more stitcheries for my xmasquilt.



3 opmerkingen:

katrien zei

Leuk je stitcheries.
En heel wat leuke lapjes.

Willy zei

beetje mijn hoofd scheef en ik zie toch de prachtige stofjes.
Leuk worden de stitcheries.
Misschien heb je iets aan de link, want het is vervelend als het niet goed geplaatst wil worden. Bij mij willen de foto's niet altijd op de plek blijven staan dan komen ze boven het bericht te staan.
http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=79b96fd93b2b51a9&hl=nl

Wilma Kuin zei

Veel plezier met de lapjes!!
Nu worden ze zeker gebruikt!!
:o)