8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 13 november 2011

Bouwmarkt

Gisteren ben ik naar de bouwmarkt geweest. Ik wilde ringetjes om de vogeltjes op te hangen. De man vraagt dus waar ik de ringetjes voor wil gebruiken. Om vogeltjes op te hangen. Je begrijpt, de man kwam niet meer bij van het lachen. Maar hij heeft me wel geholpen aan de juiste ringetjes. 3 cent per ringetje.Ach ze zijn nooit weg geef er maar 40. Dat is 1,20 maar misschien heb ik ze ook in zakjes. Ja doe dat dan maar. Mevrouw er zitten er 250 in een zakje. Wat kost zo'n zakje dan? Even kijken mevrouw: 80 cent. Toen kwam ik niet meer bij van het lachen. Erg logisch vond ik het niet, maar ik heb mijn ringetjes.
Yesterday I went to a shop for building material. I wanted something to hang the birds in the tree. I told the man where I had to use it for and he started laughing. But he helped me anyway. The rings were sold for 0.03 euro. Well give me 40 I said, that is 1.20 euro. Maybe I have a little bag with them he said. But there are 250 of them. O, I said what is the price. 0.80 euro he said. Then I started to laugh. Mysterious way of prizing.

Geen opmerkingen: