8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 9 december 2012

Mijn dag gisteren

Eerst iedereen bedankt voor de lieve wensen. Hoe was mijn dag gisteren. Ik begon met het openen van het pak van Else. Er kwamen een heleboel pakjes uit. Allemaal met liefde en aandacht gemaakt of uitgezocht. Een heel klein schattig speldenkussentje. Een magneet om mijn naald te bewaren. Misschien raak ik er eens minder kwijt. Een kerstnotitieboekje. Zo mooi, bijna zonde om te gebruiken. Een compleet pakketje voor een mooie letterlap, Leuke onderzetters. Een lief doosje met mijn monogram erop en een jurkje en maillot voor mijn pop. Else heeft me schandelijk verwend.

Na het ontbijt zin we naar Dreischor gereden waar we hartelijk door Marcha ontvangen werden. In Zeeland lag helemaal geen sneeuw. Het was prachtig zonnig weer. Bij Marcha heb ik stof (veel stof) gekocht voor de sashings van mijn Farmers Wife. En bij de zus van Marcha nog lekkere thee. Nu moet ik aan de slag voor het eten want vanmiddag komt DS en DDIL.


First I thank you for the wishes for my birthday. What did I do yesterday? First I unwrapped the presents from Else. They were a lot of them and all picked or made with a lot of attention. A very cute pinkeeper, a magnet for holding my needle. Perhaps I do not loose so many anymore. A Christmas notebook. So lovely. A embroiderykit for a sampler. Redwork of course. Nice coasters. A box with my monogram on it. Clothes for my dolll. Else spoiled me.
After that we went to Dreischor and there was no snow at all there. Marcha of the quiltshop made us welcome. I bought fabric for the sashings for my Farmers Wife. At her sisters I bought nice tea. Now I have to do some cooking because my DS and DDIL will have diner with us.


Geen opmerkingen: