8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 22 december 2012

Bee bij Quilterspalet


Afgelopen donderdag hadden we bee bij het Quilterspalet in Den Haag. Zoals altijd was het gezellig. Ook kreeg ik van Petra mijn gewonnen lapjes van de give away. Wat een luxe he, ik kan voorlopig weer even vooruit. Ook had ik nog cadeaubonnen. Hiervan heb ik stof gekocht voor een beeproject waar we volgend jaar aan zullen beginnen. Ik kocht ook nog een lapje voor de takken van de Farmerhouse quilt. Ik was van plan het volgend jaar wat rustiger aan te doen. Maar voordat je het weet staan er al weer nieuwe quilts in de planning.

Last tuesday we had our monthly bee at the Quilterspalet. I had won a give away and got lovely fabric. A lot wich I can use for my Farmers Wife. Also I got vouchers for my birthday wich I used for fabric for a new quilt we will make with our weekly bee. Also I bought a fat quarter for my Farmhouse quilt. I was planning to slow down but in no time there are new quilts to make.

Geen opmerkingen: