8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 10 december 2012

Alsmaar cadeaus

Gisteren alweer een cadeau gekregen en wel van DS en DDIL. Het is een omslag met daarin een boekje met uitleg en patronen op ware grote. Het zijn patronen van Deborah Kemball. Ook kreeg ik een mooi boeket.
Yesterday I got a birthdaypresent form DS and DDIL. It was a pattern of Deborah Kemball. I love her appliquework.

Vandaag mocht ik weer een pakje uitpakken van de SSCS. Van Susan kreeg ik een notitieboekje en een patroon van Gail Pan. Bedankt Susan.
Today I was allowed to unwrap my second parcel of the SSCS. Susan gave me a lovely notebook and a pattern of Gail Pan. I love the pattern. Thank you Susan.

Geen opmerkingen: