8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 11 september 2012

The wish quilt en meer lapjes

 Gisteren zaten de lapjes die ik bij Jeanneke won al bij de post. Een welkome aanvulling voor mijn voorraad kleine lapjes. Ze zullen worden gebruikt voor vingerhoedjes, applicatiewerk etc.
Mijn eerste stitcherie voor de Wishquilt is ook klaar. Ik vind dit altijd een heerlijk werkje om op de bank te doen. Verder ben ik ook begonnen aan de 'geheime' projecten voor twee kerstswaps.
Yesterday I already received the fabric I won from Jeaneke. I can always use this kind of fabric for thimbles, application atc.


My first stitcherie for the Wish quilt is ready. I love to do this kind of work sitting on my couch. I also have started to work on my secret projects. The christmas swaps.

Geen opmerkingen: