8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 21 september 2012

Nikki is terecht en Farmers Wife

Het heeft geholpen dat jullie geduimd hebben. Nikki arriveerde gisteren. De postbode hield wel zijn hand op BTW en inklaringskosten. Maar dat had ik er graag voor over. Nikki heeft een eigen blog dus haar verdere avonturen zullen op deze blog komen.
Op dit blog gaan we gewoon verder met quilten. Het is vrijdag dus ik kan weer een blok laten zien van de Farmers Wife en wel blok 19 Checkerboard.
After writing last Post Nikke arrived. The postman wanted some money (Tax en customfee) but I did not mind to pay that. I was so happy she was not lost. All the adventures of Nikki are on her own blog.On the left side you can see her blog.
On this blog I will continue to write about quilting etc. This is Friday and I finished a block of Farmers Wife. Block 19 Checkerboard.

Geen opmerkingen: