8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 6 september 2012

Bee en borduurwerk

Gisteren hadden we weer onze wekelijkse bee. Annie had net haar beesterrenquilt terug van Elly Prins waar ze hem heeft laten doorquilten. Mooi is hij geworden he. En zo anders dan mijn quilt.
Ik ben begonnen met het borduren van een quilt. Heel langzaam aan want ik kan het alleen zien onder een loep. Met mijn enkel gaat het ook heel langzaam. De brace is eraf en langzaam aan wat oefeningen. Er was binnenin toch wat meer beschadigd en het zal nog een tijdje duren voordat ik weer kan wandelen en fietsen.
Geduld.
Yesterday we had our weekly bee. Annie had her quilt back from Elly Prins who did the machinal quilting. Is it not beautiful. And so different from my quilt. I started to embroider a quilt. Slowly because I have to use a loupe. My ankle is going better very slowly. It needs a lot of time.

Geen opmerkingen: