8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 28 mei 2014

Marker kistje

Een van de onderdelen van de Marker cursus was het bekleden van een sigarenkistje. Mijn DH had een beter idee en heeft voor mij een kistje gemaakt waar al mijn Marker borduurwerk in opgeborgen kan worden. Ik vind het een mooi kistje geworden. Het borduurwerk pas er mooi bij. De bodem is met een stofje bekleed en later wil ik de zijkanten nog met witwerk bekleden. Ondertussen heb ik ook het hoesje voor de garenhouder gemaakt.
De voorkant zien jullie in het kistje liggen. Van de achterkant heb ik een aparte foto gemaakt.
 Nu ben ik het naaldenmapje aan het maken.

One of the pieces of the Marker course was the polstering of a cigar box. My DH wanted to make me a special box where I could put al my Marker embroidery. I think it is very nice and the embroidery on top fits very well. I finished the yarn holder and the bag were I can put it in. On the nex photo you see the back.







Geen opmerkingen: