8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 11 mei 2014

Ceadeau

Dit is de reden dat ik een tijdje van het blog verdwenen was. Na veel wikken en wegen is hij gisteren aangekomen. Mijn keukenmachine Kitchen Aid Artisan. Na het uitpakken gelijk aan het werk, Een cake en een klein brood. Het ging perfect. Vanochtend het zwaardere werk. Een 650 grams brood. Je kon horen dat het zwaarder ging, maar het werd perfect gekneed. Het brood staat nu te rijzen.
Heb ik ook nog gehandwerkt. Ja hoor, maar wel minder. Else en ik hebben de geborduurde hexagonnen gemaakt en de randjes van vorige week zijn ook af.
This is the reason I did not blog. After long thinking I decided I needed the Kichen Aid Artisan. Yesteday it arrived. I baked already cake and a little bread. Fantastic. This morning a big bread. And he did it. I love this machine.
Did I do nothing else, Yes I did. Else and I made our embroidered hexagons and  I also finished the borders of last week.



Else











Anita











Geen opmerkingen: