8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 6 januari 2014

Randje

Ook bij mij zijn de eerste randjes geborduurd. Gezellig als je weet dat je met zo velen aan deze randjes bezig bent. Mijn kleuren worden uiteindelijk rood en grijs. Niet allemaal hetzelfde. Ik gebruik gewoon al het rood en grijs dat ik nog heb. Ik wens iedereen die nog werkt een prettige werkweek. Mijn week begint helaas zo met een tandartsbezoek.
I embroidered the first borders. I will use red and grey. Not all the same but simply all the red and grey I have. I wish everybody who still works a a good working week. My week starts with the dentist. I hate the dentist.

12 opmerkingen:

Unknown zei

Goedemorgen!!

Sterkte bij het tandartsbezoek!

Groetjes Anita

Anoniem zei

Sterkte bij de tandarts!Hoop voor je dat het meevalt.
Leuk idee he om met zovelen aan de randjes bezig te zijn.
Heb ze ook geborduurd met zeegroen en de 2e kleur is staalblauw.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Tilly zei

Het is inderdaad leuk om met z'n allen bezig te zijn met de randjes. Ziet er mooi uit. Sterkte bij de tandarts.

marga zei

OO je moet wel sterk in de schoenen staan om niet aan de randjes te gaan.
Heel veel succes ermee.
Groeten
Marga

Frederika zei

Sterkte bij de tandarts.
Je randjes zien er erg mooi uit.
Mooie kleurtjes.
Groetjes en alle goeds voor het nieuwe jaar.
Frederika

Chris zei

Leuk Anita, die randjes. Ook echt iets voor jou om daar aan mee te doen.
Viel het tandartsbezoek mee? Dagdag.

annemieke zei

Verschillende kleuren rood vind ik ook erg leuk...
Succes bij de tandarts...

Willy zei

Hopelijk heb je het tandartsbezoek al achter de rug. Je randjes zijn mooi!

Balsemien zei

Leuk hoor die randjes!
Veel sterkte bij de tandarts!

Guusje, zei

Je randjes zijn mooi geworden. Ik,hoop dat je bezoek aan de tandarts mee is gevallen.

Annie Kingma zei

Is leuk al de randjes.
Hoop dat het meeviel bij de tandarts
Groetnis Annie

petronella zei

Gezellig hé!