8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 7 januari 2014

Doorstoppen

De tandarts viel niet echt mee. Een vulling is gerepareerd. Bij de volgende afspraak nog een vulling en een gaatje Tussendoor nog naar de mondhygiëniste. Mijn portemonnee en ik zijn dus nog even zoet.
Ik ben begonnen aan het doorstopwerk van het Marker borduurwerk. Ik heb een fout gemaakt met het uittrekken van de draden. Was met mijn gedachten nog bij Hardanger. Maar zoals de Marker vrouwen zeggen als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat. Ik denk dat als het af is het er toch wel goed uitziet.
The dentist had to repair more as in one appointment. I have to go once more to him.
I started to embroider again at the Marker embroidery. I made a mistake but I think it will look good when finished.

12 opmerkingen:

Chris zei

Niet leuk, dat tandartsgebeuren. Wel leuk van dat doorstoppen. Hij wordt geweldig hoor.

Tilly zei

Wat mooi gedaan, zelf loop ik hopeloos achter, maar komt nog wel. Begrijp het helemaal van de tandarts, kan heel pijnlijk zijn. sterkte. groetjes Tilly

Frederika zei

Hij ziet er erg mooi uit hoor.
Vast niemand die het ziet.
groetjes Frederika

petronella zei

Heel mooi!

Anoniem zei

Gelukkig dat het meeviel(nou ja,meeviel..) bij de tandarts,nog even doorbijten.
Ben nog niet begonnen met het Marker project-even teveel onrust,maar dat komt wel goed.
Succes en gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Conny's-blog zei

Je bent weer met iets mooi's bezig joh.............liefs.Conny

Guusje, zei

De markerlap wordt mooi. Vaak kun je een foutje nog gewoon wegwerken. Wat vervelend het tandartsbezoek. Ik hoop dat het toch snel verholpen is.

sylvia zei

arme jij: tandartsbezoek!!!
maar heb je daar wel tijd voor? Randje, haken, Marken......knap van je!! En je Markerwerk is hartstikke mooi!!! Ik heb het nog in de kast liggen!!!

Rennie zei

Foutje of niet ziet er prachtig uit en sterkte met je gebit en je knip!

Annie Kingma zei

Ziet er mooi uit, weer heel ander handwerken dan randjes hé
Groetnis Annie

mieke zei

Het ziet er mooi uit.
En een fout, zie je altijd zelf, maar een ander niet.
grtjs Mieke

Willy zei

Het ziet er toch mooi uit al is het misschien niet helemaal zo als de bedoeling was. Een tandartsbezoek zal wel nooit iets worden waar we naar uitkijken.