8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 21 januari 2013

Sneeuw

Wat heb ik gisteren gedaan. Geborduurd en een muts en poncho voor mijn blythe pop gemaakt. Dat was wel nodig want het begon 's middags weer te sneeuwen. Dat blijft dus voorlopig binnenblijven. Gelukkig genoeg te doen aan diverse borduur- en quiltwerkjes. Ook kunnen we nog een poosje zonder boodschappen. Hoewel het een stuk beter gaat met mijn voet en enkel moet ik er toch niet aan denken dat ik opnieuw zou vallen.
What did I do yesterday? Some embroidery and I knitted a hat and a poncho for my Blythe doll. She needed it because in the afternoon it started snowing again. So I have to stay inside. Luckely enough embroidery and quilting to do. Altough my feet is getting better a lot I am very anxious to fall again.
Een poos geleden heb ik een pakketje aan Tonny gegeven om muizen voor het muizenhuis te maken. Gisteren stuurde ze me een foto van haar muizen.
A time ago I gave my friend Tonny a kit to make mouses. Yesterday she send me a photo of the mouses.

Geen opmerkingen: