8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 19 januari 2013

Jeanny's tasje

Ik had al een paar keer op de blog van Jeanny dit leuke tasje zien staan. Ik wilde geen nieuw project dus heb steeds nee tegen mezelf gezegd. Maar ja hoe gaat dat. Juist toch bezweken. Ik heb het borduurlinnen bij Naald en draad bestelt en het had dinsdag al binnen. Jeanny heeft deel 3 al op haar blog staan. Ik heb nu deel 1 af. Dus nog even doorwerken.
I saw on the blog of Jeanny this very cute bag. I loved it but said to myself no you have enough to do. But as happens a lot I bought the linen at Naald en draad. The linen arrived Tuesday and I could start. Jeanny has already part 3 on her blog. I just finished part 1 so I have to embroider a little bit more.


Geen opmerkingen: