8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 23 juli 2012

Wat ging er mee op reis

Natuurlijk kun je geen 3 maanden op reis zonder je handwerkspullen bij je. In deze tas zaten de meeste spullen. Aan de Blomkes en Flinterkes heb ik met veel plezier gewerkt. Als de spullen klaar liggen is het zo makkelijk om hieraan te werken. De lapjes zijn duidelijk niet gestreken en er liggen er ook een paar verkeerd om.


If  you go on holliday so long you have of course to take some work with you. In these bag I put most of it. I worked on the Blomkes and Flinterkes the most and enjoyed it. It is easy to work on it because it is small. I clearly did not iron it and in the photo some blocks are upside down.



Geen opmerkingen: