8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 25 juli 2012

Nieuwe kous

Ik had besloten om gisteren toch maar even bij de dokter langs te gaan. Voordat je het weet zit je in het ziekenhuis en krijg je een nieuwe kous aangemeten. Ik heb een scheurtje in mijn enkel en moet een week in dit gips. Blijven zitten met been omhoog. Mag er niet op staan. Dus kan ik deze week veel handwerken.
I decided yesterday to go to the doctor. Before you now you are in the hospital  getting a new sock. I am not allowed to walk for a week. So a lot of quilting this week.

1 opmerking:

Anoniem zei

mooi gipsvoetje alsook de kleur wow. je tenen zien er ook leuk en knap uit xxx lieven.