8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 3 april 2012

Speldenkussens

Katrien vond het een leuk idee om onze speldenkussen te laten zien. De meeste kussentjes heb ik gekregen in verschillende swaps. Normaal liggen ze apart op een dienblad. Alleen het hexagonkussen gebruik ik dagelijks.
Katrien thought that it was a nice idea to show our pincushions. Most of the cushions  I got in swaps. Normally they are on a tray. Only the hexagonpincushion I use all the time.

Geen opmerkingen: