8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 11 april 2012

Machinaal quilten

Deze week moesten we ons quiltje wassen, opspannen en de bies er om. De bies is er machinaal omheen gezet. Dus niet met de hand gezoomd maar aan de voorkant gestikt. Ik moet zeggen dat deze bies er superstrak om heen zit met een mooi hoek. Ik had hem nog nooit met de machine aan de voorkant gestikt maar het ging heel goed.
This week we had to soak our quilt, block it and bind it. I have no bath but it went well in the sink. I do not have a dryer but with towels it went ok too. I never put a binding on with both side with the machine but it went  very well.

Geen opmerkingen: