8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 29 november 2014

Diverse handwerken

Allereerst hartelijk bedankt voor de goede wensen voor mijn DH. Gisteren was de eerste controle na de operatie en alles was goed. Nog wel pijnlijk maar hij mag weer lopen. Dus dat gaat de goede kant op. Meer benen heeft hij niet dus dit was de laatste operatie.
Nu kunnen we dus vrolijk aan de feestdagen beginnen.
Wat heb ik deze maand gedaan?
Allereerst de vorderingen van onze overzeese bee.
Else
Anita












Met de randjes ben ik niet bij maar mijn lap is bijna vol dus veel zullen er niet bijkomen.
Ik ben van plan er een loper voor op mijn kast van te maken. Dus nu nog mooie stof uitzoeken.






In de kerstcatalogus van de Handwerkboetiek stond een leuk huisje om te borduren. Het borduren viel mee het in elkaar zetten was meer werk.







Ook heb ik nog een paar sokken opnieuw gebreid omdat ik ze wat te groot vond. Nu zitten ze goed. Het was handgeverfd garen dus de moeite waard om ze opnieuw te breien.

Verder heb ik nog veel gewerkt aan kerstcadeautjes. Maar ja die kun je niet laten zien he.
En quilten? Ik ben bezig om stof uit te zoeken voor een project waar ik in het nieuwe jaar aan wil beginnnen. Ik zal volgende keer het patroon laten zien.

Ik ga nu proberen om regelmatiger jullie te bezoeken op julie blog.




9 opmerkingen:

Guusje, zei

O dat heb ik gemist dat je DH weer geopereerd is. Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Veel beterschap gewenst. En wat heb je veel moois gemaakt, het huisje is zo schatiig. Die heb ik ook uitgeprint dus wie weer. Verder ga ik straks weer verder met de Pronkrol want die is nog lang niet af. Veel sterkte voor jullie beiden.

Truus zei

Fijn om te horen dat de operatie goed gegaan is.
Wat een leuk patroontje is dit en het engeltje is enig geworden van jullie.Het huisje ligt hier ook uitgeprint,maar heb eerst het hangertje gemaakt dat je kreeg bij de open dag.
Zo de middelste zoon+z'n vrouwen op bezoek-gezellig.
goed weekend!
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Fijn dat je goede berichten kan schrijven
Mooie handwerkjes weer gemaakt
Groetnis Annie

Chookyblue...... zei

lovely cross stitch.........

Els zei

Wow Anita jij bent goedbezog geweest! Ben verliefd op je huisje zo mooi!

marga zei

Fijn om te lezen dat alles tot zover goed is. Je bent met leuk borduurwerk bezig het goed werk voor deze grauwe dagen.
Groeten
Marga

Buy Twitter Followers zei

Grote post. Dit artikel is echt heel interessant en plezierig. Ik denk dat het moet nuttig en informatief voor ons zijn. Bedankt voor het delen van je mooie bericht. ik ben Twitter volgers provider. Ik verkoop deze dienst op, neem een kijkje Buy Twitter Followers

buy instagram followers zei

This is incredible. I think this post is most valuable for us. I really appreciate it. I'd like to say thank you for sharing this valuable information with us. Take a look this to buy high quality Instagram followers here. Thanks

SMM Planners zei

I really say to thanks for this post with awesome topic. This Topic

is very good and helpful.This article is really very interesting and

effective. Thanks for sharing your nice topic.