8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 1 april 2014

Veel zonnen en weinig handwerk

Else


Anita
Wat een weer hebben we toch op het ogenblik. Ik handwerk nu  weinig. Ik zit lekker met een boek in de tuin. Het is echt genieten. Else en ik hebben wel weer een geborduurde hexagon gemaakt. Dit keer is het een kruiwagen.
It is so beautiful weather. The only thing I do is sitting in the sun and reading or a little bit gardening. Else and I did ad our hexagons.




Ook de randjes van Annelies en Simone zijn weer af. Ik heb dit keer veel achteruit geborduurd. Ik heb respect voor die jonge meisjes die dit borduurde.
I finished the border of Annelies and Smone. I did a lot wrong. I have respect for the little girls that had to do this as schoolwork.


Else

Laat ik nog de verkeerde ook zien. Deze week hebben we de konijntjes gedaan
Anita
I show you the wrong ones. This week we did the bunnies.

12 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Heel fijn hé dit mooie weer. Toch weer leuke hexogannen.
Het eerste randje, van deze week was even goed tellen vond ik
Groetnis Annie

Monica zei

Leuke hexagonnen en ja, het is genieten van het zonnetje!

Pauline zei

Enige hexagonnen hebben jullie gemaakt.
De randjes worden al ingewikkeld, maar wel erg mooi!
Geniet van het zonnetje, wat een traktatie he?

Elly zei

Ziet er weer prachtig uit Anita, nog een paar dagen lekker genieten van de zon.

Anoniem zei

Leuk jullie hexjes-dacht al,de kruiwagen had je toch al laten zien?
Hier helaas bijna geen zon de afgelopen 2 dagen.
Geniet van de zon en je boek.
groetjes,Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Ja, nu willen we ook graag van de tuin genieten. Dan maar wat minder handwerken.

sylvia zei

Ik zit niet veel in de zon, maar wel in mijn torenkamer met alle ramen open: geniet ik van het mooie weer en kan toch nog wat doen........:)

Frederika zei

Heerlijk toch om van dat mooie weer te genieten. En zo te zien heb toch nog aardig aangewerkt. Mooi die nieuwe randjes.

Guusje, zei

Wat zijn de hexagonnen leuk en jouw randjes vind ik zo mooi. Heerlijk he lekker in tuin genieten van het zonnetje.

Chris zei

Gelijk heb je hoor Anita. We moeten dit heerlijke weer uitbuiten.

Willy zei

Leuke hexjes Anita. Je randjes zien er ook heel mooi uit.l Vandaag is het weer voor een handwerkje binnen. Fijn weekend,

Anoniem zei

Geniet van de zon er komen vast wel weer mindere dagen,groetjes Annie.