8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 9 februari 2014

Overzeese bee

Else's hartje
Deze week hebben Else en ik het 4e hartje gemaakt. Het kleine projectje met de hartjes is nu af. Op tijd voor Valentijnsdag. De geborduurde hexagonnen komen later. Soms komen we tijd tekort.

This week Else and I finished the last heart. In time for Valentinesday.
The embroidered hexagonnes will be later because lack of time.




Anita's hartje











Alle hartjes Else











Anita's slinger

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zoals je de hartjes tot een slinger hebt gemaakt.De bedeltjes komen van een bekende winkel-heb ze hier ook liggen.Wat is jullie volgende project?
Was trouwens een stomme vraag laatst over de poezen-sorry.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Lida zei

Leuk en wat leuk is dat toch dat jullie er samen aan werken!
Knuffel
Lida

Ria van Kasteel zei

Wat een leuke slinger is het geworden, leuk hoor overzeese contacten.

Groetjes van Ria ;0))

Anita A zei

Leuk, zo,n overzee bed

Anita A zei

Bee bedoel ik natuurlijk

Frederika zei

Wat een leuke hartjes. Het ziet er erg gezellig uit aan de slinger.

Willy zei

Dat was een erg leuke en HARTelijke bee. Mooie resultaten. Fijne zondag,

Pauline zei

Een supergeslaagd overzees project, jullie hebben allebeide schattige hartjes gemaakt! Happy Valentines Day!

Inge zei

Leuk hoor, Anita. De hartjes zijn prachtig. Echt een gaaf project en zeker iets voor jou, bezig bijtje!

katrien zei

Wat leuk die hartjes.

margaquilt zei

Schattig die hartjes slinger.
Groeten.
Marga.

Elly zei

Schattige hartjes.

Else M Tennessen zei

I love your mobile. A perfect way to show off our hearts! I enjoyed making these with you! :)