8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 19 november 2012

Pakjes en vorderingen

Dit zijn alvast 2 kerstpakken die ik vanmiddag naar de post ga brengen. Het is het pakje voor de SSCS en een pakje voor mijn vriendin Else in Amerika.. De kerstruil zit er nog niet bij. Die gaat waarschijnlijk eind van de week weg. In het weekend heb ik weer wat kunnen borduren aan het prikbordcadeau en ben ik verder gegaan met het kerstpanel.
These are 3 christmasparcels. One for SSCS and one for my friend Else in America. This afternoon I will bring them to the postoffice. The parcel for the kerstruil will be send end of the week. What did I do this weekend? I embroiderd a little and worked on my christmaspanel.


Geen opmerkingen: