8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 26 maart 2012

Farmers Wife 21 en 35

21 Contrary Wife
Hebben jullie dat nu ook. Bij het eerste mooie weer neem je je voor om lekker in de zon te gaan handwerken en lezen. Zit je net lekker en dan kijk je om je heen. Oei waar is al dat onkruid ineens vandaan gekomen. Voordat je het weet lig je weer op je knieën om het onkruid tussen de tegels uit te peuteren. 's Middags dan lekker buiten zitten? Maar dan is het eigenlijk lekker weer om te gaan fietsen. Daarna is het al weer tijd om te gaan koken. En s'avonds door al het buiten zijn lig ik voor pampus voor de TV. Daarom dus niet veel achter de computer en weinig handwerk. Gelukkig zijn er wel weer 2 Farmers Wife blokken bijgekomen.Blok 21 Contrary Wife en blok 35 Flower Basket.
35 Flower Basket
Due to the beautiful weather I am almost the whole day outside. Less on the internet and less quilting. But I still suceeded to make this two blocks. Block 21 Contrary Wife and block 35 Flower Basket.

Geen opmerkingen: