8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 8 oktober 2011

quilts 2008 zonder kerstquilts

Jacobean bloem
Sneeuwmannen
In 2008 begon ik met een quiltje met een borduurmotief op de machine. Daarna kwamen de welbekende sneeuwmannen. With my embroiderymachine I made this Jacobean flower. Also I made the snowmen. They were made by a lot of Dutch quilters.


Met blauwdrukstof uit Hongarije en sitsen uit Nederland maakte ik deze Atashari quilt. With bluprint fabric from Hongary and dutch fabric I made this quilt in Atarashi style.
Nederland-Hongarije

Uit de patronenpost van Wendy Vosters maakte ik de Dahlia.
 With the pattern of Wendy Vosters I made this flower.

Ik heb allemaal rode lapjes geruild via het prikbord en heb daar uiteindelijk deze sprei van kunnen maken.
I swapped a lot of red fabric through internet and made finally this quilt.


Ook de quilt van Petra Prins waaraan ik in 2007 was begonnen kwam in 2008 af. Also I finished the quilt of Petra Prins.



En nog een kalenderquilt tot slot. And a calendarquilt as a finish of 2008.

Geen opmerkingen: