8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 27 december 2011

Swap SSCS 2012

Ik mocht mijn pakjes van de SSCS swap uitpakken. Het pakje kwam van Leanne uit Australië. Er zat een heel mooi gemaakt kussen in, een vogeltje op een stokje en een kalender. Dit was ook weer een hele leuke ruil.
I was allowe to unwrap the parcel of the SSCS swap. The parcel came from Leanne of Australia. Inside was a beautiful made cushion, a little bird and a very nice calendar. It was a very nice swap.


Ik had als partner Allison uit Australië gekregen. Ik heb voor haar een geborduurde quilt gemaakt met nog wat extraatjes. Ik kreeg een email dat zij het leuk vond.
I had as partner Allison of Australia. I made her an embroidered quilt and something extra. I got an email that she liked it.

Geen opmerkingen: