8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 15 december 2011

Nog meer cadeautjes en kerstruil

Jullie dachten nu komen de kerstcadeautjes van de bee. Nee die komen morgen. Ik ben nog steeds cadeautjes aan het uitpakken voor mijn verjaardag. In het weekend heb ik 2 mooie boeken van mijn DS and DDL gekregen. En gistermiddag kwam er een pakje uit Amerika. Else heeft zulke mooie dingen gestuurd. Een patroon waar ik heel blij van wordt met redwork borduurwerk, lekkere thee. En een heel mooi doosje waarin iets heel moois zat. Een hanger met daarin een beeltenis van Santa Claus. Ik heb hem gelijk omgedaan.

I am stull unwrapping presents for my birthday. From my DS and DDL I got two books. From my friend Else of America I got yesterday a parcel with a very nice redwork pattern, tea an a little box. In this box was the most lovely pendant you have ever seen with Santa Claus in it. I put it on my neck and it will stay there for a very long time. Else thank you so much.
Van Ellen van de bee kreeg ik nog een mooie roze engel en een paar lapjes.

From Ellen of our bee I got a pink angel and lovely fabric.


Ook kwam het pakje van de kerstruil nog. Het pakjes is van Marleen. Maar wat er in zat mogen jullie pas 25 december zien.

Geen opmerkingen: