8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 29 december 2011

Opam december, kerstgeschenken.

Wij hebben fijne kerstdagen gehad en ik heb ook nog leuke kerstcadeaus gekregen. Ik beloof jullie dit zijn echt de laatste cadeautjes van dit jaar. Ik ben zo verwend.
We have had very nice christmasdays and I have had very nice present. I promise you these are the last presents this year. I am spoilt very much.
Vanwege de OPAM van deze maand laat ik op mijn blog nog even de zelfgemaakte spulletjes van de kerstruil zien.
Because of Opam I show you some handmade present for the Kerstruil swap.


Geen opmerkingen: