8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 10 december 2011

Quiltspullen kopen

Als je jullie me zoeken, ik ben bij het Atelier Vlijtig Liesje in Oud Maarseveen en daarna bij de Quilthoeve in Naaldwijk om inkopen te doen. Wat ik gekocht heb kan ik dan in deze dozen doen. Ik heb van Elly voor mijn verjaardag een cadeaubon van Xenos gekregen en daar heb ik deze mooie dozen voor gekocht.
Today I am shopping on quilt christmasfairs. What I bought can I store in these boxes. It was also a gift for my birthday.

Geen opmerkingen: