8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 7 december 2011

Route 66

Dit was onze bee van vanmorgen. Zie je al die cadeautjes liggen? Die zijn allemaal voor mij. Want morgen ben ik jarig. Ik ben dan 66 jaar jong.
This was our bee this morning. Do you see all the presents? Theu are for me because it is my birthday tomorrow. I will be then 66 years young.
Nu willen jullie natuurlijk ook wel weten wat ik gekregen heb. Kijk wat een moois allemaal. 2 varkentjes, ja dat heb je als je Van der Spek heet. Een bon voor Xenos. Kan ik weer fijn dozen kopen om lapjes in te bewaren. Het Farmer's Wife boek samen met een lap stof waar je een kerstschort uit kan halen. Helemaal meegebracht uit Canada.
Een geldelijk bijdrage om zaterdag uit te geven bij de Two patch ladys of de Quilthoeve.
No you want to know what is in the presents. Look two pigs, because my last name is Van der Spek and  a voucher to buy new boxes to store fabric. The Farmer's Wife book and fabric you can use to make a apron. Specially bought in Canada. Money to buy new fabric.


Ook nog een heel mooi beeldje van Jim Shore. Is het geen schatje.

Also a lovely little angel of Jim Shore.


Ben ik verwend of niet.

Geen opmerkingen: