8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 3 december 2011

Oude is af

In juli 2005 ben ik met deze kerstquilt begonnen. In 2004 had ik voor het eerst iemand zien quilten en aan het eind van dat jaar mijn eerste quiltspullen en lapjes gekocht. Nadien heb ik veel gemaakt, maar die kerstquilt is tot dit jaar zoekgeraakt. Bij het uitpakken van de kerstspullen vond ik hem in een hoekje van de zolderkast. Hij is nu af, maar wel erg vuil. Dus vandaag gaat hij de wasmachine in.
Voor iedereen die Sinterklaas viert, veel plezier.
I started this in July 2005. In 2004 I saw for the first time somebody quilting. By December of the same year I bought my first fabric and tools. I made a lot of quilts since then but this one got lost. I found it two weeks ago in the attack. I now finished it but it is very dirty and goes in the wasmachine this morning.

Geen opmerkingen: