8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 19 december 2011

Rendier en swap

Het weekend heb ik gebruikt om het rendier te maken en het is gelukt. Het was nog een heel gepruts om de poten er aan te zetten. Maar ik denk dat het aardig gelukt is. Nu maar hopen dat de ontvangster er blij mee is.
I used the weekend to finish the rocking reindeer. It was hard work. Attaching the legs was difficult, but I think it looks good. I hope my daughter in law will like him.


Zondagmorgen hebben Cat uit Nieuw Zeeland en ik via Skype onze cadeautjes van de Santa Sack 2 swap geopend. Het waren een flinke berg cadeautjes en we zijn er een tijdje mee bezig geweest. Ze zaten in een flinke zak. Wat erin zat laat ik morgen weer zien.
Sundaymorning Cat from New Zealand and I opened our presents from de Santa Sack 2 via Skype. It was a pile of presents and it took us a while. The presents I will show tomorrow.

Geen opmerkingen: