8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 30 december 2011

Laatste bericht 2012

blok 34
Ik wil eerst beginnen met iedereen een prettige jaarwisseling toe te wensen. Overeet je niet aan oliebollen en appelflappen. Terugkijkend hebben ik en DH weer een fijn jaar gehad. Het enige is dat de jaren nu we wat ouder worden veel te snel voorbij zijn.Op quiltgebied ben ik heel erg bezig geweest met verschillende swaps. Maar zoals ieder jaar heb ik hier weer van genoten.
I will start with wishing everybody a nice newyear eve. Have a lot of fun everybody. Looking back at 2011 my DH and I had a good year. Now I am getting a bit older the only thing is that the years go to fast. Quiltingwise I have been very busy the last part of the year with swaps. But I love them so much.
Blok 46
Ik heb ook nog wat gedaan en laat een paar blokken van Farmers Wife zien. Blok 34 Flock, Block 46 Hill and Valley, blok 18 Century of Progress en blok 51 Hovering Birds.
I did some blocks of my Farmers Wife: block 34 Flock, Block 46 Hill and Valley, block 18 Century of Progress and block 51 Hovering Birds.


1 janari ben ik terug met het eerste huisjesblok.
I will be back on the 1st of Januari with my first little house.


blok 18

blok 51

Geen opmerkingen: