8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 16 januari 2012

Ster 6 is af

Mijn zesde ster is af. Ik lig dus mooi op schema. Als het goed is heb ik dan de sterren af voor we weer door Europa gaan zwerven met de caravan. Zoals je op de onderste foto kunt zien ontbreken er nog drie. Als die af zijn vormen de punten weer een ster.
I finished my 6th star. I am on track with this. I think I have finished the stars before we are going to travel with our caravan through Europe. As you can see on the photo below I am missing 3 stars. When they are finished they form a new star.
Nu verder met Farmers Wife en af en toe een huisje. Ook moeten er nog heel wat vingerhoedjes gesneden worden.

Now I am going to make more blocks of the Farmers Wife, make some scrappy houses. And I need to cut a lot of thimbles.

Geen opmerkingen: