8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 2 januari 2012

Project 1 Farmers Wife

blok 58 Mothers dream
De kerstspullen zijn opgeruimd, dus kunnen we weer zo'n beetje aan het normale leven beginnen. Deze week wil ik de projecten laten zien waar ik aan bezig ben, of waar ik aan ga beginnen. Ik  ben al begonnen met de Farmers Wife en wil hier graag mee doorgaan. Ik denk dat ik 2 blokken per week kan maken. Ik maak alle 111 blokken. Ik wil namelijk graag een quilt voor over de bank, een quilt voor aan de muur en een quilt voor de salontafel.
The christmasstuf is al gone and we are back to normal life. This week I will show you wat I am doing or what I will start. I already started Farmers Wife. I think I can make 2 blocks a week. I will make all 111 blocks. I want to make a quilt for the couch, one wallhanging and one as tablecloth.
block 77 Season
block 1 Attic Window










block 30 End of day
.

Geen opmerkingen: