8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 26 januari 2012

Quilt Tonny, lapjes, machinaal quilten

We hebben gisteren weer een leuke bee gehad en kijk eens wat een mooie quilt Tonny gemaakt heeft. Ook waren Ellen en Tonny zo lief om lapjes mee te nemen voor vingerhoedjes. Van geel en paars/lila had ik er nog te weinig. 's-middags moest ik met DH naar het ziekenhuis voor wat onderzoekjes, niets ernstigs. We waren laat thuis en na het eten ben ik met een potje thee nog achter de computer gekropen.
We had a nice bee yesterday and Tonny finished her beautiful quilt. Ellen and Tonny were so kind to give me fabric for my thimbles. Yellow and purple did I nog have enough. In the afternoon we had to do some things and we were late at home. So in the evening I took my tea and looked at the blogs on internet.


Van de week heb ik ook nog geoefend op het machinaal quiltwerk. Deze keer was de opgave om een beetje gelijkmatig te werken.
This week I practised my machinal quilting. The purpose was to do it a little bit even.

Geen opmerkingen: