8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 13 januari 2012

Lucy Boston quilt

Ik ben begonnen met het quilten van de Lucy Boston quilt. Eerst maar de lijnen volgen van de verlengde hexagonnen en de vierkantjes. En het midden van de verlengde hexagonnen. Daarna kan ik dan bekijken of de quilt meer nodig heeft. De randen wil ik wel met patronen doorquilten.
I started to quilt my Lucy Boston. First I follow de lines of the applications. And the middle of the elongated hexagons. After that I can look if the quilt needs more. I think the borders needs a motif.




Ik laat nog even een winterquilt zien die ik ontvangen heb van Kirsti uit Amerika bij een swap van de Quiltersgallery in april 2010.
Ik heb onderstaande quilt verstuurd naar Sharon in Amerika.
I show you the winterquilt I received from Kirsti USA for the swap from Quiltersgallery in 2010. I send the quilt below to Sharon USA.

Geen opmerkingen: