8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 12 januari 2012

Beeberichten

Gisteren hebben we bee gehad. Tonny is in december oma geworden en haar dochter kwam de baby showen. Wat een schatje. Hier zien jullie de tweede ster die we hebben gemaakt. Links boven is van Annie, rechts boven van mij, Links onder van Tonny en rechtsonder van Elly.
Yesterday we had our bee. Tonny has got a grandchild and her daughter showed it to us. It is a very lovely baby. You see the second star we made. Upper left from Annie, upper right from me, left from Tonny and right from Elly.


Ik heb van Annie en Tonny lapjes gekregen voor de vingerhoedjes. Op de bee werk ik aan deze vingerhoedjes. Hieronder zie je hoe ik van plan ben ze aan elkaar te zetten.
I got fabric fron Annie en Tonny for my thimbles. I am working on these at the bee.


Geen opmerkingen: