8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 30 oktober 2013

Marker borduurwerk

Ik ben begonnen aan Marker borduurwerk voor in de pronkrol. Het is erg fijn en ik kan er alleen overdag aan werken. Niet te lang anders zie ik het allemaal niet meer zo goed. Ik heb bewondering voor degenen die al zo veel van dit borduurwerk af hebben.
I started another Marker embroidery. It is very fine and I can do it only with daylight and not to long. I admired the people who has done already so much.

22 opmerkingen:

Noa zei

een mooi begin ben benieuwd naar de rest

Marjan zei

Wat móói! De open zoom is ook al zo schitterend...

Martine zei

Wat fijntjes. Prachtig.

sylvia zei

Super, Anita, ik ben met van alles tegelijk bezig.....word gek van mezelf en al het tellen!
En dan vanmorgen weer zo'n mooi patroontje in de bus.......een dag mag wel 48 uur hebben met een paar extra oogjes erbij, he?!
groetjes, Sylvia

Made by Meet zei

Je open zoom ziet er prachtig uit! Wat is het véél werk! Ook ik kan het niet te lang achter elkaar maar met elke dag een stukje komen we er toch ook?
Fijne dag! groetjes Meta

Anoniem zei

Het wordt wel heel erg mooi.

Klaske zei

Ziet er goed uit Anita!

Birgitte aka Bietje zei

Je bent niet de enige. Ik merk dat mijn ogen ook achteruitgaan. En ik vind mezelf nog zo jong. Vooral met fijn borduurwerk moet ik heel goed licht hebben, en eigenlijk overdag werken. Mijn ogen zijn dan minder vermoeid, denk ik.
Denk aan het spreekwoord: een draadje per dag maakt een hemdsmouw in het jaar. Je komt er wel.

Guusje, zei

O wat mooi, ik moet nog steeds beginnen. En jammer ik ben de link kwijt om me aan te melden voor de yahoogroep niet zo handig hè. Ik vind dat je al ver bent heb je trouwens geen loep erbij ik heb een opzetloep voor op mijn bril gekocht werkt geweldig ik kan weer heerlijk borduren,

Kathinca zei

wow dat is inderdaad fijntjes. Wordt wel héél mooi !

Anoniem zei

Mooi Anita! En :alle kleine beetjes maken 1 groot geheel.
Succes en toch maar een loeplamp???
(lol)
Laat voorlopig het Marker werk even liggen-eerst het andere afmaken,anders wordt het teveel door elkaar.
gezellige borduurdag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Mooi fijn borduurwerk, en de zoom is heel mooi.
Geduld werkje.
Groetnis Annie

Chris zei

Die bewondering heb ik ook voor jou hoor Anita!

Lida zei

Je gebruikt ook wel een heel fijn stofje en het ziet er prachtig uit! Groetjes
Lida

Rina zei

Je open zoom zit er apachitterend uit. Mooie rand heb je gekozen.

Frederika zei

Het ziet er prachtig uit Anita.
Ja zo krijg je steeds meer bewondering voor vroeger, toen er erg veel met de hand gedaan werd.
Groetjes Frederika

marga zei

Ik heb ze al meer voorbij zien komen wat is dat een prachtig borduurwerk.
Groeten
Marga

Willy zei

Het is zo wel erg mooi met het opengewerkte zoompje.

petronella zei

Heel mooi, het Marker borduurwerk! Je geborduurde hexjes zijn trouwens ook schattig

Wendy zei

Your embroidery is amazing!

liefdevoortextiel zei

Ben ook met het Marker project bezig, leuk is het om andermans werken te kunnen zien. Ik ga je volgen!

Else M Tennessen zei

This is so beautiful. Did you do the edge, too? I like the gray color you are using.