8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 24 oktober 2013

1 kerstitem per maand

Dit keer ben ik er niet in geslaagd mijn kerstwerk af te krijgen. Het borduurwerk is wel klaar. Mijn grote kerstcadeaus zijn klaar maar er moeten nog een stel kleine cadeaus gemaakt worden. Misschien niet meer naar bed?
This time I did not finish my christmaspeoject. Only the embroidery is finished. I big christmaspresents are ready but I have to make some smaller ones. Maybe I am ready in time when I do not go to bed anymore.

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei,en dan fouten maken en slordig werken van vermoeidheid??? Daar neem jij geen genoegen mee!
Misschien hulp inschakelen?
Succes-het komt vast wel goed en slaap lekker!
groetjes,Truus uit Drenthe

Chris zei

Dat zou ik maar wel doen hoor, naar bed!! En ook af en toe heerlijk naar buiten genieten van de herfst. Je stitchery is enig!

Annie Kingma zei

Prachtig borduurwerk
Soms wil je de nacht er bij nemen, maar zal je wel niet bevallen achteraf.
Denk ook wel eens zo, maar vanmiddag heerlijke fietstocht gedaan Kan nu nog , was mooi weer.
Groetnis Annie

Annie Kingma zei

Prachtig borduurwerk
Soms wil je de nacht er bij nemen, maar zal je wel niet bevallen achteraf.
Denk ook wel eens zo, maar vanmiddag heerlijke fietstocht gedaan Kan nu nog , was mooi weer.
Groetnis Annie

marga zei

Leuk hoor dat rode borduurwerk. Ik wens je veel succes met het afmaken ervan.
Tijd en gezondheid zijn twee heel belangrijke dingen in een mensenleven.
Groeten
marga

Anita zei

Wauw, dat je al met kerst bezig bent, wat een discipline. Maar zou wel gaan slapen als ik jou was, het kan ook te gek.
Veel plezier nog met maken en ik ben benieuwd.

Willy zei

Volgens mij sta je al in de turbostand, wat kun je nog meer. Mooie stitcherie.

Saskia Smit zei

Niet doen hoor. Je hebt echt je nachtrust nodig!

Pauline zei

Ik snap de haast niet, je zult voor je kerstswap toch zeker nog een maand de tijd hebben. Je Red Brolly stitchery is enig, veel plezier met het afmaken van dit leuke werkstuk en geniet van het maken van kleinere cadeautjes.

Wendy zei

Your embroidery is gorgeous!

Wilma Kuin zei

Wat een prachtige stitchery!!

Anoniem zei

Wat een productie heb jij toch
Prachtige stitcherie

mieke zei

Ppppfff 1 Kerst item per maand, naast je gewone werkjes.
Is veel hoor. Succes, grtjs Mieke

Tilly zei

Je gaat wel erg snel Anita, het moet wel een plezier blijven, en........... niet vergeten om te wandelen. groetjes Tilly

Guusje, zei

O wat is dit mooi en wat heb je al veel gedaan.

Narelle zei

Gorgeous stitchery!
Yes we could do so much more if we didn't have to eat or sleep :o)

Hennie zei

Deze ziet er mooi uit ! ! !
Haastige spoed is niet goed
en slapen moet ! ! !

Ha, ha, ha, succes met je kerst projecten.

Dat doet me denken aan mijn kerst quiltje die moet ik ook nog doorpitten ik zal hem er eens bij pakken.

Groetjes Hennie.

Hennie zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Else M Tennessen zei

Oh, this redwork is lovely!!! Well done! :)

Sisbabestitches zei

Oh I agree, sleep does get in the way, lol. Lovely stitchery :)